FAMIL KADE CLAN

برای دیدن فیلم اتک ها به داخل کلن رجوع فرمایید.

FAMIL KADE CLAN

برای دیدن فیلم اتک ها به داخل کلن رجوع فرمایید.

برای عضویت در کلن ما از طریق لینک زیر اقدام کنید
https://clashofclans.com/clans/clan?clanTag=YCY8YJ0G
این وبلاگ تازه شروع به کار در این حوزه کرده لطفا به دوستان خود معرفی کنید تا ما هم از حضور شما انرژی گرفته و فعالیت بیشتری کنیم
انتقادات و نظرات خود را نیز در قسمت_ تماس با من_ انتقال دهید

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

حمله انتحاری چیست ؟

حمله انتحاری کشتن قهرمانان به خصوص آرچر کویین قبل از شروع حمله ما می باشد که این قهرمان در دسترس باید باشد و کشتن آن حمله اصلی شما را خیلی آسانتر خواهد کرد و در مقابل باید شما تعدادی از نیروهایتان را بکار ببرید و آنها را فدا کنید ! شایع ترین نیرویی که به کار می رود دراگون است یا بربرین کینگ و البته استفاده از آنها به خاطر hitpoint بالای آنها است که باید این نیروها را در جای خود بکار برد چرا که در صورت لزوم باید این نیروها را باید زنده نگه داشت که برای پاک سازی دهکده دشمن و یا نفوذ به عمق دهکده دشمن آنها را بکار برد ، استفاده از آرچر کویین خودمان هم در صورتی که لول پایینی داشته باشد نسبت به آرچر کویین دشمن از بین می رود و این را هم در طی عملیات باید زنده نگه داریم ، چرا که بیشتر بکارمان می آید. خوب تا اینجا کمی به حملات انتحاری آشنا شدید و در مرحله بعدی به شما این کار را آموزش خواهیم داد که چگونه باید انجام دهیم :

حمله انتحاری به آرچر کویین

اگر محراب آرچر کویین در بیرون نقشه دشمن باشد کار ما آسان است ولی اگر داخل باشد کارمان کمی سخت می شود در اینجا یک مثال کاملا مناسب را آورده ایم :

حمله انتحاری

در این روش شما باید صبر کنید تا آرچر کویین دشمن که در حال گشت زدن و مراقبت است هنگامی که از روی دیوارها می پرد ، وقتی که از روی دیوار بیرونی مپ پرش کرد و یک لحظه خارج از دهکده قرار گرفت و دیوار هم در پشت آن قرار دارد ، در این هنگام بسرعت بربرین کینگ خود را رها میکنید تا رو در رو به آرچر کویین حمله کند و اگر یک لحظه اشتباه کنید مرگ بربرین کینگ خود را رقم زده اید ، چون در صورتی که ملکه کماندار به پشت یک لایه دیوار بپرد در آن موقع کینگ بربر ما در پشت دیوار ، یا به تخریب ساختمان های اطراف می پردازد و یا مشغول تخریب دیوار دهکده می شود و چون آرچر کویین از دور شلیک می کند از همان پشت دیوار بربرین کینگ شما را که مشغول است مورد هدف قرار می دهد و باید با آن خداحافظی کنید !
حمله انتحاری
آرچر کویین در دسترس نیست

اگر آرچر کویین دشمن در دسترس نباشد و در لایه های درونی دیوار باشد و به بیرون دهکده نمی آید ، شما باید از دراگون های انتحاری برای کشتن آرچر کویین استفاده کنید ، باید برای اینکار از دو دراگون استفاده کنید که فضای 40 عدد را می گیرد و مقرون بصرفه است و بهتر از این است که از بربرین کینگ بصورت انتحاری استفاده کنید که معمولا نتیجه ایی نخواهید گرفت.

حمله انتحاری

در این مورد هرگز از نیروهای زمینی استفاده نکنید مثلا استفاده از نیروهای مانند بربرین کینگ و یا پکا ، چرا که آنها در پشت دیوار گیر خواهند کرد و کشته می شوند و بدترین حالت در حمله به دهکده دشمن این است که حملات انتحاری ناموفق باشد.

حمله انتحاری

این خیلی آسان است! درسته ؟ خوبه ... دو دراگون از پس آرچر کویین بر می آیند ، فقط باید مطمئن بود که شعاع دفاع از آرچر کویین به اندازه کافی بزرگ باشد.

نتیجه گیری

اگر آرچر کویین دشمن شعاع دفاعی ش به بیرون از دهکده می رسد ، باید با یک حمله انتحاری آنرا نابود کرد ، زیرا آرچر کویین یکی از دفاع کننده های سرسخت و خطرناک است که باید بتوان آن را با کمترین نیرو به بیروه هدایت کرد و آن را کشت و همچنین توجه داشته باشید که اگر در پشت دیوارها آرچر کویین می تواند شلیک کند ، هیچوقت از نیروهای زمینی برای کشتن آن استفاده نکنید و اگر خارج از دیوار است از نیروی زمینی استفاده کنید.



Www.ClashOfClansGame.IR



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی