FAMIL KADE CLAN

برای دیدن فیلم اتک ها به داخل کلن رجوع فرمایید.

FAMIL KADE CLAN

برای دیدن فیلم اتک ها به داخل کلن رجوع فرمایید.

برای عضویت در کلن ما از طریق لینک زیر اقدام کنید
https://clashofclans.com/clans/clan?clanTag=YCY8YJ0G
این وبلاگ تازه شروع به کار در این حوزه کرده لطفا به دوستان خود معرفی کنید تا ما هم از حضور شما انرژی گرفته و فعالیت بیشتری کنیم
انتقادات و نظرات خود را نیز در قسمت_ تماس با من_ انتقال دهید

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

۸ مطلب در تیر ۱۳۹۵ ثبت شده است

وار
در بعضی مواقع هنگامی که جستجو برای Clan War استارت می خورد ، می بینیم که یک تاون هال 10 پایین تر از یک تاون هال 9 قرار می گیرد و یا اینکه مشاهده می کنیم که یک تاون هال 9 حریف مقابلش یک تاون هال 10 می افتد و از این بابت هم خیلی تعجب می کنیم ! و War را غیر منصفانه تلقی می کنیم و اگر هم در War ببازیم که همین مساله را بهانه می کنیم و شکستمان را به گردن سیستم سرچ بازی می اندازیم و داد و فغان راه می اندازیم ! ما در این مطلب سعی خواهیم کرد که دلایل را کمی روشن کنیم و برای اینکه این مساله زیاد پیش نیاید ، چه ترفندی را باید بکار گیریم ! به ادامه مطلب مراجعه نمایید.
بازی های مشابه کلش
برخورد قبیله ها یکی از محبوب ترین بازی ها در تاریخ بازی های آنلاین است که شما باید در برابر دشمنان به مقابله بپردازید و از قبیله و یا دهکده خود حفاظت کنید و با غارت قبیله های دیگر ، پادشاهی خود را قوی تر و توسعه ببخشید ، علاقه مندان به این بازی گاه گاهی از این بازی خسته می شوند و دوست دارند که چیز دیگری را هم امتحان کنند تا حوصله شان سر نرود ، ما در این قسمت ده بازی برتر و خوب ، همانند بازی کلش آف کلنز را به شما معرفی خواهیم کرد که قسمت اول را ملاحظه می کنید و قسمت دوم هم بزودی آماده می شود و سپس این بازی ها به رای گیری گذاشته می شود تا ببینیم کاربران ایرانی کدامیک را می پسندند !  پس به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

با سلام خدمت دوستان عزیز لطفا به این اطلاعیه توجه فرمایید

شرکت چینی

همانطور که قبلا به اطلاع رساندیم شرکت سوپرسل سازنده بازی کلش آف کلنز گفتگوهایی با شرکت چینی Tencent داشت که بالا خره امروز طی بیانیه ای شرکت سوپرسل همکاری و مشارکت خود را با این شرکت اعلام کرد ، شرکت بزرگ چینی Tencent که مالک محصولاتی همچون WeChat و بازی League of Legends است ضمن توافقی با SoftBank، مالک استودیو Supercell، بخش اعظمی از سهام این شرکت را تصاحب کرد.

اطلاعات تکمیلی را در ادامه مطلب می خوانیم ....

اجرای هم زمان چنداکانت

اکثر کاربران می خواستند بدانند که چگونه می توان ربات کلش آف کلنز را همزمان برای چندین اکانت خود راه اندازی کنند ، چون تا این زمان فقط می توانستند ربات را برای یک اکانت خود فعال کنند و سپس به دیگر کارهای خود برسند ولی ما در این آموزش به شما یاد می دهیم که چگونه چندین اکانت خود را به ربات بسپارند و دیگر به راحتی چندین اکانت خود را بصورت همزمان بازی کنند! برای آموزش این کار به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

حمله انتحاری

در این مطلب شما استراتژی حمله انتحاری را یاد خواهید گرفت ، حمله انتحاری را می توان یک نوع استراتژی برای حمله به قهرمانان روستاهای دشمن توصیف کرد مثلا آرچر کویین دشمن ، مثلا آرچر کویین زمانی هست  که در محیط نزدیک به شما و دسترسی به آن دارید و در عمق دهکده نمی باشد و شما باید قبل از فرستادن نیروهای اصلی سعی کنید آن را بکشید !

این کار باید با کمترین نیرو انجام شود که در طول حمله برایمان مشکلی پیش نیاید و دچار کمبود نیرو نشویم و با هم در ادامه مطلب این موضوع را بررسی می کنیم .

در مطلب امروز مساله ای که مرتبط با استراتژی کویین واک ( ملکه کماندار + تعدادی هیلر )  است را بررسی می کنیم و می خواهیم ترکیب نیروهای ضد این استراتژی کویین واک در کلن کسل را به شما معرفی کنیم که به منظور مقابله با این استراتژی کویین واک چه کار کنیم و آن را خنثی نمایم ناگفته نماند که این استراتژی که هم اکنون محبوب ترین استراتژی است و مورد استفاده بسیاری از کلشرها می باشد بطور خلاصه در این آموزش شما خواهید فهمید که چه نیروهایی در کلن کسل خودمان برای مقابله با استراتژی کویین واک مناسب است ، بنابراین به ادامه مطلب در زیر کلیک کنید

کویین واک

چینی ها

شرکت سرمایه گذاری چینی Tencent Holdings پیشنهاد خرید 9 میلیارد دلاری برای کلش آف کلنز را داده است.
به گزارش خبرآنلاین، این شرکت مستقر در «شین زن» که درآمد سالانه اش بیش از 102 میلیارد دلار گزارش شده، در حال مذاکره با کمپانی فنلاندی «سوپرسل» است تا بتواند این بازی محبوب را از آن خود کند. اطلاعات بیشتر در ادامه مطلب آمده است.